×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

“سیرجان خبر” جورج در دهه ۱۹۶۰ از صلیب سرخ کمک گرفت تا برادرش را پیدا کند اما نتیجه‌ای نداشت. او به‌اندازه‌ای از دست خانواده اش به خاطر مخفی نگه‌داشتن این راز  ناراحت بود که همان سال از آن‌ها جدا شد و به کالیفرنیای آمریکا مهاجرت کرد و تا به امروز نیز همان‌جا مانده است.

خوشبختانه سال گذشته پُزنانسکی اطلاعاتی درباره مادر بیولوژیکی و برادرش به دست آورد. ظاهراً مادر دوقلوها، الیزابت یانوسکا که کاتولیکی لهستانی بود پس‌ازآنکه در بحبوحه جنگ جهانی دوم از کمپ آلمانی کارگران آزاد شد، در تاریخ یک ژوئن ۱۹۴۶ در کاسل زایمان کرد، اما به دلیل  وخامت وضعیت جسمی‌اش، سازمان صلیب سرخ لهستان نوزادان را به لهستان بازگرداند و دو خانواده مختلف آن‌ها را به فرزندخواندگی پذیرفتند و طبق قانون هم مادر اجازه نداشت محل اقامتشان را پیدا کند و مجبور شد دست از جست‌وجو بردارد. وی در سال ۱۹۵۲ از دنیا رفت. پدر اصلی‌شان نیز سربازی آمریکایی بود که پیش از تولد آن‌ها به آمریکا بازگشت.

در نهایت پُزنانسکی از برنامه صلیب سرخ بانام «ازسرگیری روابط فامیلی» (Restoring Family Links) برای یافتن اسکریزنکی کمک گرفت که این بار تلاش‌هایش نتیجه داد و در دیداری بسیار احساسی همدیگر را در لهستان ملاقات کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.