×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
فضای مجازی نبایستی تبدیل به مکانی جهت تخریب افراد و ارتکاب جرم شود

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” سومین نشست شورای فضای مجازی شهرستان سیرجان با حضور دادستان،رئیس پلیس فتا، فرمانده سپاه و رئیس اداره ارشاد شهرستان سیرجان برگزار شد.

دادستان سیرجان در این نشست گفت:دستور لازم جهت فیلتر کردن سایت های غیر مجاز در آستانه انتخابات صادر شد و همچنین طی هفته گذشته گروههای فعال در مباحث سیاسی در فضای مجازی شناسایی و به مدیران این گروهها تذکرات لازم داده شد.

وی بیان کرد:کارگروه فضای مجازی در سیرجان بصورت شبانه روزی و دقیق در حال رصد فضای مجازی است و چنانچه نامزدهای انتخاباتی مبادرت به تبلیغات زودهنگام نمایند، دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان سریعا پرونده قضائی تشکیل خواهد داد و به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

مهدی بخشی افزود: فضای مجازی وشبکه های اجتماعی نبایستی تبدیل به مکانی جهت تخریب افراد و ارتکاب جرم شود و حفظ حرمت و جایگاه نخبگان سیاسی جامعه ضرورت دارد.

دادستان سیرجان تصریح کرد: در جهت ایجاد امنیت روانی برای نامزدهای انتخاباتی و جلوگیری از ارتکاب جرائم در فضای مجازی خصوصاً نشر اکاذیب ، افترا ، تخریب و نشر شایعات نیازمند همکاری و همت تمامی مسئولین مربوطه و اعضاء این کارگروه می باشیم .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.