×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
قانون سقوط ۴ تیم از هر گروه شرایط حساسی ایجاد کرده است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،قاسم شهبا از ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران خبر داد و اظهار داشت: تیم ما تمریناتش را به صورت جسته و گریخته از اواخر تیر ماه آغاز کرد.

وی افزود: برپایی اردوی آماده‌سازی ۱۰ روزه در چادگان اصفهان از دیگر برنامه‌های آماده‌سازی تیم گل‌گهر سیرجان تا پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران بود و در این اردو توانستیم برنامه‌ها و اهداف مد نظر خود را به بهترین شکل به انجام برسانیم.

شهبا خاطرنشان کرد: پس از پایان این اردو به سیرجان برگشتیم و در زمین اختصاصی خود میزبان تیم‌های مس رفسنجان، فولاد یزد و فجر سپاسی شیراز بودیم در مجموع در این سه دیدار بیشتر به دنبال شناسایی ترکیب کلی تیم تا قبل از آغاز مسابقات بودیم و برد و باخت در این مسابقات اهمیتی نداشت.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به سئوالی پیرامون نحوه یارگیری و جذب بازیکن در تیمش گفت: به باشگاه لیستی را دادم و باشگاه نیز بر اساس نیازی که کادر فنی در خطوط مختلف داشت، بازیکنانی را جذب کرد، سیاست‌گذاری کادر فنی نیز در این فصل از مسابقات حفظ نفرات مورد نیاز کادر فنی و جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار بومی شهر سیرجان بوده است.

وی بیان داشت: گل‌گهر در این فصل از مسابقات ۱۰ بازیکن غیر بومی و ۲۳ بازیکن بومی شهر سیرجان را در اختیار دارد و از نظر آمادگی بدنی نیز تیم ما ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات پیدا کرده است.

شهبا با اشاره به تغییر قانون در مسابقات لیگ دسته اول و سقوط چهار تیم از هر گروه رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان را حساس و سرنوشت‌ساز دانست و عنوان کرد: این قانون وضعیت مسابقات را سخت و حساس کرده است و تیم‌هایی مثل گل‌گهر که هزینه آنچنانی برای این مسابقات نکرده‌اند، باید ابتدا به فکر جمع‌آوری امتیازات حضور در میانه‌های جدول باشند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: امیدوارم در رقابت‌های امسال نیز همچون سال گذشته آغاز خوبی در لیگ داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.