×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
لیست هفت نفره شورا برای انتخاب شهردار سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”،  پس از گذشت حدود یک ماه از عزل شهردار سابق سیرجان صبح روز گذشته  شورای شهر سیرجان بار دیگر پرونده پر معما و بحث برانگیز انتخاب شهردار جدید  را باز کرده و مشغول بحث و چانه‌ زنی هستند که حال باید دید و شنید که این پازل بار دیگر چه زمانی تکمیل می‌شود.

اعضای شورای شهرچهارم که تجربه یک انتخاب تلخ را برای انتخاب شهردار در کارنامه خود دارند این بار باید با هوشیاری کامل ودقت کافی این پرونده پر تلاطم را ببندند.

شورای شهر سیرجان صبح روز گذشته از بین ۲۰ گزینه  نظرات و آرا خود را بیان کرده است وهفت گزینه را از بین این بیست گزینه انتخاب کردند.

پس از اتمام  رأی گیری از بین بیست نفر مطرح شده هفت نفر بعنوان گزینه های نهایی انتخاب شدند.

مهندس معتمدی؛ معاون شهرداری سیرجان، مهندس آرش، دکتر جعفر قلی خانی؛ رئیس دانشگاه آزاد، مهندس یگانه ، علی عسکری، دکتر زند اقطایی و مهندس محمودآبادی، گزینه های مطرح تصدی شهرداری سیرجان هستند.

از میان گزینه های مطرح شده دکتر جعفرقلی خانی، با کسب ۷ رأی بیشترین رأی را در بین کاندیداهای دیگر کسب کرد و احتمالا  از شانس بیشتری برخوردار باشد.

باید منتظر ماند تا در جلسه هفته آینده،  شورای چهارم برای بار دوم آزمونی سخت و سرنوشت ساز را  پشت سر گذارند و گزینه ای در خور شهر سیرجان انتخاب کنند تا شاید جبران اشتباهات گذشته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.