×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مانور قدرت ذخائر انقلاب در کرمانشاه آغاز شد/ گردان های اقوام و عشایر ایرانی به سوی بیت المقدس

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از مرصاد، گردان های عشایری از سراسر کشور و از ۹ قوم بزرگ ایران اسلامی از روز گذشته وارد کرمانشاه شده و در منطقه عمومی تنگه کنشت مستقر بودند تا رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور آغاز شود.رزمایشی که با حضور ۲ هزار نفر در قالب ۹ گردان از عشایر و اقوام مختلف ایرانی از شرق وغرب و شمال و جنوب کشور و از شیعه و سنی دقایقی قبل با شروع سخنرانی فرمانده بسیج مستضعفین آغاز شد.

پس از سخنرانی سردار محمد رضا نقدی عشایر سلحشور ایرانی با حمایل سلاح های سبک و نیمه سنگین با آتش و حرکت ارتفاعات را به تسخیر خود در می آوردند تا نشان دهند شیعه و سنی، کرد و ترک، بلوچ و بختیاری و شیعه و سنی در آماده ترین شرایط برای دفاع از کیان کشور هستند.

DSC01454-DVD-PAL [640x480]

سرهنگ دوستعلی آزوغ در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار مرصاد مستقر در منطقه عمومی تنگه کنشت کرمانشاه گفتک این رزمایش با حضور بیش از دو هزار نفر متشکل از ۹ گردان در حال برگزاری است وی طی ان توان رزمی این نیروها محک خواهد خورد.

وی هدف از برگزاری این مانور بزرگ نظامی توسط گردان های مسلح عشایری کشور را نشان دادن وحدت و انسجام میان همه ایلات و طوایف کشور از هر زبان و مذهبی عنوان کرد و گفت: گردان های عشایری در این رزمایش تا دقایقی دیگر رژه نمادین برگزار خواهند کرد و سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور از بسیجیان عشایر کشور سان خواهد دید.

DSC01401-DVD-PAL [640x480]

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: به کارگیری سلاح های سبک و سنگین، تسخیر ارتفاعات در شرایط آتش، اجرای تاکتیک های مختلف رزمی و رژه از جمله برنامه های این رزمایش خواهد بود.

آزوغ با اشاره به اینکه نام این رزمایش الی بیت المقدس است اظهار داشت: با توجه به جنایات بی رحمانه رژیم اشغال گر قدس این رزمایش به نام الی بیت المقدس نام گذاری شده است.

وی استان  های شرکت کننده در این رزمایش را کرمانشاه، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، خوزستان و اردبیل عنوان کرد.

DSC01300-DVD-PAL [640x480]

گفتنی است قرار است بزرگان و سران عشایر کشور در حاشیه این رزمایش با سردار محمد رضا نقدی نشستی داشته باشند.

فرمانده بسیج ناحیه عشایری استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: بزرگان و سران عشایر کشور در تنگه کنشت حاضر شده اند تا شاهد قدرت نمایی گردان های عشایری در رزمایش الی بیت المقدس باشند.

منصور فتاحی اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این رزمایش یکی از چار های عشایری میزبان برگزاری نشست سران ایلات و طوایف کشور با فرمانده سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

DSC01505-DVD-PAL [640x480]

وی یکی از ویژگی های این رزمایش را حضور دو گردان اهل سنت از استان های کردستان و گلستان عنوان کرد و گفت: این موضوع نماد مهمی از وحدت و همدلی در کشور است که شیعه و سنی در کنار یکدیر غلبه برمتجاوز را تمرین می کنند که بسیار اثر گذار و مطلوب است.

فرمانده بسیج ناحیه عشایری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دوربین های رسانه ای جهان امروز این قدرتنمایی ستودی را مخابره خواهند کرد و شاید عده زیادی از آنها نیز از نمایش محدت ملت ایران سکوت و خفقان را ترجیح دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.