×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
مذاکره با آمریکا از نظر ملت انقلابی ایران افتخار نیست / وظیفه امروز ما حرکت پشت سر رهبری است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در همایش “ما اجازه نمی دهیم” کرمان با اشاره سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام راحل کاری سترگ و عظیم کرد که آن تاسیس اصل نظام و منقرض کردن سلطنت ستمشاهی بود.

این مبارز دوران انقلاب خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ما این است که راه امام را پشت سر رهبری طی کنیم.

وی تشریح کرد: آنچه که ما در ۳۶سال گذشته و قبل از آن در دوران ریاست جمهوری از ایشان دیده ایم همگی نشان می دهد ایشان در جهت حفظ و تقویت نظام اسلامی و اطاعت از امام قدم برداشته اند.

حداد عادل تاکید کرد: امروز رهبری پرچمدار حفظ میراث بزرگ امام یعنی جمهوری اسلامی است و ملت ایران امروزسخن امام را از زبان رهبری می شنوند.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ رهبری گفتمان سازی برای جامعه براساس اسلام و اندیشه های امام و متناسب با اقتضاهای روز است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: با مراجعه به تاریخ ۲۶ساله رهبری در می یابیم ایشان ایستادگی در برابر استکبار جهانی و مقاومت و ایستادگی اسلامی را نظریه پردازی کرده اند.

حداد عادل در تشریح سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: وقتی ایشان می گویند من اجازه نمی دهم با دانشمندان صحبت شود و به حریم عزت و استقلال ما قدم بگذارند این همان گفتمان برخواسته از استقلال طلبی ایشان برگرفته از قرآن است.

رئیس فرهنگستان ادب و زبان فارسی بیان داشت: گفتمان دیگر رهبری ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است که از همان سالهای نخستین رهبری ایشان بسیار بر این مسئله تاکید کردند و نسبت به سرنوشت جوانان در برابر این تهاجم دغدغه داشتند.

وی بیان اینکه تاکید رهبری برجهاد علمی تنها در موضوع هسته ای نیست ، اعلام داشت: ایشان بسیاری از حرکت های پیشروی دانشگاهی ما را نظارت می کنند و بسیاری از رشته های علمی با پشتیبانی و تاکید ایشان پیشرفت کرده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: ایشان می گویند اگر بخواهیم در اقتصاد و سیاست پیشروی داشته باشیم باید پیشرفت علمی داشته باشیم.

حداد عادل با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: مقام معظم رهبری نام وقایع سال ۸۸ را به درستی فتنه گذاشتند و ملت را به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن و داشتن بصیرت دعوت کردند.

وی ادامه داد: ایشان چراغی فرا راه ملت گرفتند تا مردم با بصیرت از فتنه بگذرند و این بصیرت مردم بود که ۹ دی را آفریدند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در سال های اخیر ایشان یکی دو گفتمان مهم دیگر را مطرح کردند که یکی از آن ها سبک زندگی اسلامی است و هشدار می دهند که زندگی ما به طرق مختلف از اسلام دور شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط حاضر مهم ترین گفتمان مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی است، اعلام کرد: با اقتصاد مقاومتی حل مسئله هسته ای برای ما آسان تر می شود و باید اقتصاد خود را آنچنان سر و سامان دهیم که دشمن برای ضربه زدن به ملت ما از روش های اقتصادی نتواند استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که می خواهند در مذاکرات کوتاه بیایند، مذاکره با آمریکا را برای خود افتخار محسوب کنند، گفت: ولی آنها بدانند از نظر ملتی که انقلاب کرده و صد ها هزار شهید، جانباز و آزاده را برای حفظ استقلال خود تقدیم کرده است ، صاحبان این افکار مردود اند.

وی با بیان اینکه تبعیت ملت ما از مقام معظم رهبری یک تبعیت تقلیدی کورکورانه نیست ، تشریح کرد: رهبری برای همه مواضعی که دارند استدلال می کنند و منطقی حرف می زنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.