×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مسلمانان در روز قدس صهیونیست‌ها را زمین‌گیر می‌کنند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در جمع نمازگزاران اظهار کرد: دشمن فلسطین ذلیل بوده که بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع غزه را مورد حمله هوایی قرار داده است.

وی اضافه کرد: منطق انسانیت و قانون برابری جنگ است، اما امروز رژیم صهیونیستی آنقدر از مسلمانان وحشت دارد که در جنگی نابرابر ظلم و جنایت می‌کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد که باید بداند این نشان از ناتوانی و ذلیل بودنش در برابر قدرت ایمان مردم فلسطین است.

امام جمعه سیرجان با محکوم کردن جنایات آمریکا و اشغالگران قدس در جنایات علیه مردم در سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین گفت: جوامع بین‌المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند چرا در خواب خرگوشی فرو رفتند و هنوز هم از ظالمان و کشتارکنندگان مردم حمایت می‌کنند آنها باید بدانند اگر رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار نمی‌گرفت و گنبد آهنینش کارساز بود هرگز پیشنهاد آتش‌بس را نمی‌داد و امروز حماس است که قدرت و موشک‌هایش خواب را از چشمان صهیونیست‌ها گرفته است.

حسینی بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: جمعه آینده مردم جهان و مسلمانان به استکبار جهانی نشان می‌دهند، مظلومان و فلسطینی‌ها تنها نیستند.

خطیب جمعه سیرجان سپس وحدت را موجب عزت و اقتدار دانست و اضافه کرد: هر کجا اختلاف پیش آید، دشمن از همانجا وارد می‌شود اختلاف ما به نفع دشمنان است لذا باید همه مردم ایران و مسئولان متوجه باشند که همبستگی و وحدت سرلوحه کار قرار گیرد.

حسینی با اشاره به مبارزه با فرهنگ بدحجابی در جامعه تصریح کرد: تذکر لسانی وظیفه همگان است و اگر فرهنگ بدحجابی عادی و رایج شود، جلوگیری از آن مشکل است پس باید همه موظف به تذکر لسانی درباره بدحجابی باشند تا کارساز شود.

وی تصریح کرد: امروز دولت و ملت باید به فکر ایجاد فروشگاه‌ها و تولیدی‌های البسه با الگوی اسلامی باشند و همه پای کار بیایند تا ارزش‌های اسلامی و انقلابی بر جامعه حاکم شود.

امام جمعه سیرجان بر استفاده کامل از فرصت‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: اگر ظرف وجودی انسان پاک شد و مورد عنایت خداوند قرار گرفت، آماده فضائل و رحمت خداوند می‌شود.

حسینی تصریح کرد: امام علی (ع) می‌سوختند تا به مردم خدمت کنند و نخلستان‌ها را آباد کردند تا فقرا و یتیمان را دریابند و مهربان‌ترین انسان روی زمین بودند و در نهایت هم به دست منافقان مسلمان‌نما در محراب مسجد به شهادت رسیدند.

وی استفاده از دستورات قرآن و اسلام را موجب سعادت عنوان کرد و گفت: باید با فاصله از گناه و بی‌تقوایی به قرب الهی برسیم و شب‌های قدر و اوقات ماه رمضان فرصت توبه را مهیا کرده است تا بتوانیم به این سعادت برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.