×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
ملت ایران یاور مظلومان و ستم‌دیدگان جهان است

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، محسن رضایی امروز در مراسم اربعین شهید محمد‌علی الله‌دادی در شهر پاریز گفت: اگر یک شهید الله‌دادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم، ده‌ها سرباز و سردار جای وی را پر می‌کنند.

وی افزود: این شهدا راه انبیا را در پیش گرفته‌اند و امروز ایران اسلامی افتخار به وجود شهدا دارد که راه حسین‌ بن‌ علی (ع) و شهدای کربلاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امنیت ما امروز با خون شهدای اسلام گره خورده است، رژیم غاصب صهیونیستی نا‌امنی خود را از وجود دلاور‌مردان اسلام می‌داند.

رضایی خاطرنشان کرد: باید گفت این ملت و این نظام راه خود را پیدا کرده و دیگر اسیر هیچ ظلم و ستمی نمی‌شود و خود یاور مظلومان و ستم‌دیدگان جهان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین خطاب به مردم پاریز و خانواده شهید‌ الله‌دادی گفت: اگر امروز شهید شما افتخار جهانی شد به دلیل این است که انسان‌های فرهیخته و شایسته‌ای بودند و وارد این مبارزه شدند و خدا و امام زمان (عج) به آنها کمک کردند و در عین حال خودشان کارآمد و خودساخته بودند.

وی سپاه را بازوی نظام و رهبری در همه زمینه‌ها عنوان و بیان کرد: این سربازان اسلام بعد از دفاع مقدس خطوط امنیت ملت ایران را حفظ کرده‌اند و هر جا منافع ملت ایران و این امنیت بخواهد ضربه بخورد، سرداران رشید اسلام همانند شهید الله‌دادی حضور دارند.

به گزارش “سیرجان خبر”، رضایی همچنین با حضور در کنار مرقد شهید الله‌دادی با قرائت فاتحه یاد این شهید والا مقام را اگرامی داشت، وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای سیرجان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.