×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نامه طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از کرمان خبر،پس از اتفاقات تلخ دانشگاه شهید باهنر کرمان طلاب وفضلای کرمانی حوزه علمیه قم  طی نامه ای به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان خواستار حمایت نهاد مقام معظم رهبری این دانشگاه از تشکل های انقلابی شدند .

متن نامه به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ   ۱۰۴ آل‌عمران

مدیر محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان

حضرت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سلطانمرادی (زیدعزه)

سلام علیکم

خبر ناگوار حرمت‌شکنی عده‌ای فرصت طلب در اثنای مراسم جشن ولادت حضرت‌أمیرالمؤمنین‌(علیه‌السلام) ، در دانشگاه‌شهیدباهنر کرمان، موجبات تألم وتأثر طلاب،فضلا وروحانیون کرمانی حوزه‌علمیه‌قم را به بار آورد.

بررسی اینکه متاسفانه اخیرا بر اثر بی‌تدبیری مسئولین مربوطه و عدم اهتمام ایشان به اهداف اساسی دانشگاهها ومجامع علمی، موجب کاهش رشد علمی کشور گردیده است که بر هیچ اهل دقتی پوشیده نیست، فرصت مناسبی می‌طلبد؛ لیکن تقابل مستقیم و غرض‌ورزانه با نهادهای انقلابی و تشکلهای اسلامی که طبق تکلیف شرعی و قانونی خویش، وظیفه امر به معروف ونهی از منکر را دارند، محور این نامه دردمندانه است.

بنابر اخبار واصله از منابع موثق، پس از آنکه بسیج دانشجویی آن دانشگاه در مقابل این منکر، به تکلیف خویش عمل کرده است و در چهارچوب قانون بیانیه‌ای سنجیده صادر نموده و نهی از منکر انجام داده که می‌بایست باتشکر مسئولین مواجه گردند لیکن در کمال ناباوری شاهد آن هستیم که مسئول بسیج دانشجویی را متهم به نشراکاذیب نموده و ایشان را مورد بازخواست قرار داده‌اند!

از آنجا که مهمترین و رسالت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دفاع از ارزشهای اسلامی و گفتمان انقلاب می‌باشد، از حضرتعالی و مجموعه تحت مدیریتتان انتظار می‌رود به تکلیف انقلابی خویش عمل نموده و این فرمایش نائب امام‌عصر (عج) ، امام‌خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) را جامه عمل پوشانید:

به‌هیچ‌وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است، بر تشکّلهای انقلابی و تشکّلهای اسلامی سخت‌گیری کنند. مطلقاً اجازه‌ی این کار داده نشود و فضا را تنگ نکنند.

والسلام‌علیکم‌

مجموعه‌فکری‌فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی

طلاب وفضلای کرمانی حوزه علمیه قم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.