×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نایب قهرمانی جودو‌کاران سیرجانی در مسابقات کشوری

به گزارش“سیرجان خبر” محمد‌صادق کریمی و سحر اسدی دو جودو‌کار‌ سیرجانی با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و با استقبال گرم ورزش‌دوستان و مردم به شهر خود بازگشتند.

محمد‌صادق کریمی گفت: مسابقات در شهر لاهیجان برگزار شد و از کیفیت بالایی برخوردار بود توانستم در ۱۲ دوره این رقابت‌ها در هر دوره یک رقیب را شکست دهم و به مقام نایب قهرمانی برسم.

وی موفقیت خود را مرهون توجه خداوند، تلاش مربیان و خانواده دانست و گفت‌: با اینکه امسال نزدیک به عنوان قهرمانی شدم در سال آینده برای کسب قهرمانی به مسابقات می‌روم.

سحر اسدی نیز گفت: مسابقات جودو در شهر تهران برگزار شد و توانستم در وزن ۵۲- کیلو‌گرم نایب قهرمان شوم.

وی افزود‌: سال گذشته رتبه سوم را کسب کردم و امسال که نایب قهرمان شدم برای سال آینده تلاش می‌کنم تا قهرمانی مسابقات جودو که رشته رزمی سنگینی است را به دست آورم.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان نیز گفت: در مسابقات جودو که به صورت کشوری در سطح نونهالان پسران در لاهیجان و دختران در تهران برگزار شد، جودو‌کاران سیرجانی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیدند.

اصغر حدیدی تصریح کرد‌: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده و جوانان مستعد در این شهرستان، رشد و شکوفایی ورزش در قهرمانی‌ها تبلور یافته است و امیدواریم در سال‌های آتی سکوهای قهرمانی کشور و حتی منطقه‌ای خارج از کشور از آن جوانان سیرجانی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.