×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نایب قهرمانی مسابقات پاراگلایدر کشور به سیرجانی‌ها رسید

به گزارش“سیرجان خبر” مسئول کمیته ورزش‌های هوایی سیرجان و سرپرست و مربی تیم اعزامی به مسابقات پاراگلایدر اظهار کرد: در این مسابقات که در ارتفاعات مینودشت استان گلستان برگزار شد، هشت نفر از اعضای تیم عقاب طلایی سیرجان شرکت کردند و اکبر خضری در پرواز حرفه‌ای نایب قهرمان این مسابقات شد.

محمد مبشری افزود‌: قرار بود مسابقات به صورت تیمی برگزار شود که با توجه به شرایط نامساعد جوی مسابقات انفرادی برگزار شد و رضا مبشری به مقام چهارم و سجاد زید‌آبادی و مرتضی صادقی به ترتیب به مقام‌های چهارم و پنجم از تیم سیرجان رسیدند که در نتیجه تیمی هم در جمع امتیازات تیم پاراگلایدر سیرجان مقام دوم را کسب کرده است.

امین شفیعی سرپرست تیم عقاب طلایی گفت‌: چهار سال است که باشگاه عقاب طلایی ورزش‌های هوایی سیرجان در پاراگلایدر، پاراموتور، ورزش‌های هوایی فعالیت دارد و طی دو سال گذشته در همه مسابقات استانی و یا کشوری دارای رتبه‌ای قهرمانی و نایب قهرمانی بودیم.

اکبر خضری نایب قهرمان کشوری مسابقات پاراگلایدر گفت‌: در سومین دوره مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور که در ارتفاعات مینودشت استان گلستان برگزار شد در بخش حرفه‌ای موفق به کسب نایب قهرمانی شدم و سال گذشته هم این مقام را در بخش مبتدی کسب کردم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.