×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
نتایج نهایی کنکور ۹۳ اعلام شد/ آغاز ثبت نام از ۲۲ شهریورماه

به گزارش“سیرجان خبر” اسامی ۴۶۶ هزار و ۸۸۸ نفر از داوطلبان کنکور سال ۹۳ به عنوان قبولی نهایی در این دوره از آزمون سراسری اعلام شده است.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، نیمه‌حضوری، دانشگاه‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شده است.

همچنین اسامی پذیرفته شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی، دانشگاه پیام‌نور و دوره‌های مجازی درسال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ که ‌گزینش‌ آنها به ‌روش‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است، در این مرحله اعلام شده است.

کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به سایت اینترنتی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.  درصورتی که دانشگاه یا موسسه‌ای برنامه زمانی برای ثبت‌نام در سایت اینترنتی خود درج نکرده باشد پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول اعلامی می توانند از شنبه ۲۲ شهریورماه به محل قبولی مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.