×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
نجات گروگان سیرجانی از چنگ آدم ربایان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری باند دو نفره آدم ربایان و نجات گروگان ۱۰ساله در شهرستان سیرجان خبر داد.

سرهنگ هادی ثمره در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار ما گفت: روز گذشته یک نوجوان ۱۰ ساله در فضای سبز نزدیک به منزل خود در محل بلوار قاآنی مشغول بازی بود،توسط دو نفر آدم ربا به مکان نامعلومی منتقل می شود.

وی بیان کرد: پلیس شهرستان سیرجان پس از اطلاع از این موضوع طرح مهار را در شهر های اطراف آغاز می کند که پلیس بافت پس از اطلاع یافتن از این موضوع به یک خودروی پراید مشکوک می شود.

سرهنگ ثمره ادامه داد: پس از تعقیب گریز خودروی پراید با ماموران پلیس بافت این خودرو به علت سرعت زیاد واژگون و سرنشین آن دستگیر می شود که راننده این خودرو علت فرار را به ماجرای گروگانگیری ربط می دهد.

ثمره با اشاره به اینکه عملیات نجات رهایی گروگان کمتر از ۵ ساعت طول کشید عنوان کرد: راننده خودرو پراید در اعترافات خود بیان داشت که همدست دیگر خود را در روستای دیگری پیاده کرده و به قصد سوختگیری در حال حرکت بوده که دستگیر می شود.

وی اضافه کرد: انگیز آدم ربایان از انجام این کار اخاذی از خانواده این نوجوان ده ساله بوده است که با سرعت عمل پلیس این حادثه مهار شد.

ثمره در پایان ضمن تشکر از پلیس انتظامی شهرستان بافت گفت: خانواده ها سعی کنند بیشتر بر رفت و آمد فرزندان خود نظارت داشته باشند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.