×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نخستین راه نفوذ آمریکا کاهش نفرت از این دولت است/ماجرای ۲ میلیارد دلار راهزنی در برابر چشم جهانیان است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،آیت الله سید احمد خاتمی عصر گذشته در حسینیه ثارالله کرمان در نشست حکمت مطهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در گردهمایی بسیجیان این  شهر ضمن بیان اینکه اولین باری است که پس از انتخابات در خدمت بسیجیان هستم؛گفت:حضور ۶۰ درصدی مردم در انتخابات سال گذشته  نشان داد که این انتخابات، انتخابات به حقی در کل کشور بود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به حضور حداقل و حداکثری در کشورهای اروپایی،تصریح کرد:انتخابات اسفند ۹۴ امتحان بصیرت بود چرا که همان طور که میدانید بنده دوره سومی است که به عنوان نماینده شما مردم شریف کرمان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده ام  اما هیچ دوره ای به اندازه این دوره انتخابات، تخریب وجود نداشت.
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود:آمریکا و رسانه های غربی در ایام انتخابات تبلیغاتی را علیه  بنده راه انداخته بودند که مردم رأی ندهند ولی رأی شما مردم  غیور و با بصیرت کرمان مشت محکمی به دهان یاوه گویی آنان بود و با این حرکت آمریکا، انگلیس و همکران آنان افسرده شدند.

وی با اشاره به آمار بسیجیان کشور ابراز کرد:با توجه به رصد این آمار میتوان گفت که در کشور از هر ۴ نفر۱ نفر عضو بسیج می شود اما در کرمان از هر ۳ نفر یک نفر  بسیجی است و این انتخابات نیز خروجی تفکر بسیجی بود که البته این آغاز راه است و شما ملت شریف نیز نشان دادید که همچنان در دفاع از ولایت قهرمانانه ایستاده اید.

این مقام مسئول در ادامه  گفت: شهادت امام موسی کاظم(ع) درس مقاومت است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم که این امام بزرگوار در دوران زندانی و اسارت خود خم به ابرو نیاوردند و امروزه نیز شرایط ما این چنین است و همان اهدافی که هارون در سخت گیری نسبت به امام کاظم(ع) داشت، آمریکا نیز همان سخت گیری ها را نسبت به ما دارد.

آیت الله سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه امروز باید درس مقاومت در مقابل حق  را از این امام بیاموزیم؛ بیان کرد:لذا  همه باید بدانند که ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست اما امروزه می بینیم که  کسانی در فکر تغییر این ریل هستند.

این استاد حوزه درادامه با بیان اینکه نخستین ریل اول انقلاب؛ خدا، معنویت و عشق به خدا بود ؛تأکید کرد:همانطور که مقام معظم رهبری بعد از امام راحل این ریل را ادامه دادند و اکنون برخی ها در صدد تغییر این ریل می باشند و هوشیاری مردم و بسیجیان را طلب می کند .

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: عشق به خدا مردم را به صحنه کشاند و ۳۷ سال است که مردم در این مسیر گام برداشته اند، این ریل است که انقلاب را نگه می دارد و حکومت اسلامی ماموریت نگهداشتن و تقویت ریل معنویت را دارد.

وی با بیان اینکه امروزه برخی با کمک فضای مجازی درصدد تغییر این ریل هستند؛ گفت: در این راستا حتی با استفاده از تلفن همراه می خواهند سبک زندگی مردم را تغییر دهند و لذا خانواده ها باید بدانند که آمریکا از طریق فضای مجازی یک جنگ نرم تمام عیار راه انداخته است.

آیت الله سید احمد خاتمی تغییر فرهنگ عمومی خانواده را از دیگر مقاصد جنگ نرم آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: آنان در این تغییر ریل  مختلط شدن محرم و نامحرم را عادی  جلوه می دهند که این مسئله بر خلاف اعتقادات ما می باشد .

امام جمعه موقت تهران  با اشاره به برنامه خندوانه  اظهار کرد: تعدادی خانم در  این برنامه  با صدای بلند می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ خنداندن  مردم کار پسندیده ای است، اما نه به قیمت شکستن حریم ها.
این استاد حوزه ضمن تأکید بر اینکه  با تغییر ریل انقلاب ،از آن چیزی باقی نخواهد ماند؛ متذکر شد: تغییر ریل به تدریج صورت می گیرد و زمانی که وقتی حساسیت دینی کاسته شود، نتیجه این می گردد ما هرگز نمی گویم که مسئولین صدا و سیما در قصد تغییر ریل می باشند اما با روشی که دین مدار است مردم را شاد نگه دارید .

این مقام مسئول حاکمیت ولی فقیه را دومین ریل انقلاب دانست و ادامه داد: در چندین اصل قانون اساسی، مساله ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب اسلامی بیان شده که اگر روزی این ریل از برود، نظام ما، نظام طاغوتی خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در ابتدای انقلاب رادیو بی بی سی برای مقابله با ولایت رهبری سازی مصنوعی را پیشه گرفته بود که امروزه رنگ باخته است.

آیت الله سید احمد خاتمی اظهار کرد:تنها مقام معظم رهبری است که می تواند کشور را نظم داده و مسائل را حل و فصل نماید و همه به این مهم اذعان دارند چرا که اگر رهبر فرزانه انقلاب نباشند مشکلات ما بیش از کشورهایی مانند بغداد،سوریه و لبنان خواهد شد .

وی ادامه داد: در زمان گذشته نیز منافقین و نهضت آزادی ها بر علیه رژیم شاه اقدامات زیادی انجام دادند و به زندان رفتند اما شاه سرنگون نشد اما زمانی که یک مرجع و ولی فقیه همچون  امام راحل آمدند این قطرات را جمع و به دریا و سیل تبدیل نمودند، به گونه ای که این سیل کاخ ۲۵۰۰ ساله را برد.

این استاد حوزه با اشاره به جنگ جهانی دوم ادامه داد: در این جنگ  نان آلوده به خاکستر به خورد مردم می دادند. اما در ۸ سال جنگ تحمیلی حتی یک روز هم کشور رنگ قحطی و بحران را ندید که این مسئله همانند  ولایت فقیه است

این مقام مسئول ضمن تأکید بر عدم تغییر ریل ولایت فقیه بیان کرد:چنانچه کسانیکه شعار ولایت فقیه می دهند ولی عملکرد آنها در راستای  ولایت فقیه نباشد، از چشم مردم خواهند افتاد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد:نفرت از استکبار و آمریکا دیگر ریلی است که قران قرار داده است، به گونه ای که لا اله الله، مرگ بر آمریکاست. این ریل را امام راحل بنا نمودند و طی ۳۷ این ریل انقلاب را نگه داشته و نگه می‌دارد، آمریکا بنا ندارد دست از دشمنی بردارد، ماجرای ۲ میلیارد دلار راهزنی در چشم جهانیان است.

اما جمعه موقت تهران ابراز کرد:برخی اذعان می کنند، اواخر عمر امام راحل، نامه‌ای به ایشان نوشتم که مشکل آمریکا را حل کنید، نامه شما محال است که به امام نرسیده باشد، اما امام جواب شما را دادند یا خیر؟ مطمئنا امام جواب آن نامه را نداده اند، اگر  امام جواب نامه را داده بودند، قطعا در صدر لیست سایت های شما قرار می گرفت. معنایش این است که امام با بغض از آمریکا، از دنیا رفت.

این استاد حوزه با اشاره به زمان شروع شعار مرگ بر امریکا عنوان کرد: زمانی که امام فرمودند:« آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، بعضی‌ها در هفته قبل اعلام کردند که باید از مردم بخواهیم دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» سر ندهند. اما من از آنها می‌پرسم که آیا شیطنت آمریکا کم شده که شما چنین تقاضایی دارید.

این مقام مسئول با بیا اینکه شیطنت آمریکا ۳۷ برابر شده است؛ افزود:سوریه را چه کسی به این روز انداخته به طوریکه ۱۰ میلیون آواره تا کنون دارد کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به تکفیری‌ها، ایجاد داعش آدم کش از چه کسانی بوجود آورده اند، کلینتن می گوید دولت آمریکا بوجود آورده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: در کدام جنایت دنیا، پای آمریکا وسط نبوده است؟ آن وقت افرادی بی‌صبرانه در انتظار این هستند که شعار «مرگ بر آمریکا» برداشته شود و جالب این است که به آنهایی که محکم و استوار می‌گویند باید در برابر آمریکا ایستاد، افراطی و تندرو لقب می‌دهند.

وی یادآور شد: ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست، به دلیل اینکه آمریکا همان معاویه دیروز است، باید از امام قهرمان‌مان مقاومت در برابر این شیاطین را درس بگیریم.

آیت الله سید احمد خاتمی در پایان خاطر نشان کرد: کاهش نفرت از آمریکا نخستین راه نفوذ آمریکاست کسانی که می‌خواهند راه آمریکا را به کشور باز کنند نخستین گامشان  هم این  امر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.