×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
نخستین کارخانه تولید تخته‌های آموزشی در سیرجان راه اندازی شد

به گزارش“سیرجان خبر” طی مراسمی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، کارخانه تولید تخته‌های هوشمند آموزشی به بهره‌برداری رسید و محمد ترک‌زاده مدیر‌عامل شرکت تعاونی بهارستان رایان که مسئولیت کارخانه تولید این محصول را دارد، گفت‌: این نخستین کارخانه تولید تخته‌های آموزشی هوشمند است که در کشور راه‌اندازی شد و براساس طرح تعاونی بیش از سه میلیارد ریال اعتبار و هزینه را در برداشته است.

وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تخته آموزشی هوشمند در سال فعالیت خود را آغاز کرد و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال دارد.

ترک‌زاده افزود: با فراهم شدن امکانات طرح توسعه این مرکز تولیدی نیز ۲ فاز دیگر افزایش تولید و اشتغال تا سه برابر را داریم.

وی سهم سرمایه‌گذار چینی را در این کارخانه ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد این مرکز تولیدی مربوط به سرمایه‌گذاری ایرانی است و بخشی از محصول تولیدی هم به خارج از کشور در اجرای طرح، صادرات‌ غیرنفتی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: ۲۵ درصد اقتصاد کشور و استان کرمان در قالب بخش تعاون است و امروز این تعاونی در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان است تا بتواند بخشی از نیاز آموزشی کشور را رفع کند.

حسن رحمانی افزود‌: بیش از پنج هزار تعاونی در سطح استان کرمان در حال بهره‌برداری هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.