×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نماینده ای که یک هفته ای صاحب سی هزار هکتار زمین شد/ بازی جهانگیری با اسم و رسم

به گزارش “سیرجان خبر” در بسته ویژه خبری تحلیل های کوتاه و معضلات شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که تنها هدف فقط آگاه سازی و اطلاع رسانی است.

کامیون داران برای دومین بار تجمع کردند

دومین تجمع اعتراضی کامیون داران سیرجانی مقابل فرمانداری سیرجان همزمان با سفر معاون وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی صورت گرفت.

این تجمعات که صدای معترضان را در آورد،باعث شد تا نماینده ای از طرف ارگان مربوطه جهت پاسخگویی کامیون داران وارد عمل شود و معاون فرماندار سیرجان طی سخنانی از کامیون داران خواست برای رسیدن خواسته های خود از طریق نامه نگاری و ارسال کتبی درخواست خود را مطرح کنند تا در رسیدگی به خواسته های آن ها سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ای که یک هفته ای صاحب سی هزار هکتار زمین شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی گفت: خدا را شاکریم که استاندار درد بخش خصوصی را می‌داند و اراده‌ای برای حل برخی مسایل و مشکلات در استان وجود ندارد.

شهباز حسن‌پور در ادامه گفت: من کسی هستم که یک هفته ای ۳۰ هزار هکتار زمین برای فولاد در سیرجان گرفتم و ۲۲ سال است کارخانه ای در بردسیر که از سد تحریم ها گذشته هنوز نتوانسته است سند بگیرد.

وی گفت:این پروژه پشت درب سازمان محیط زیست گیر کرده است و روز افتتاح هم جلوی ما را می گیرد.

بازی جهانگیری با اسم و رسم

خبرگزاری ایلنا در تحلیلی از متزلزل شدن پایگاه اصولگرایان در کرمان به دلیل نفوذ هاشمی رفسنجانی در این استان سخن به میان آورده است این خبرگزاری منتسب به اصلاح طلبان در بخش دیگری از مطالب خود از رای بالای سیرجانی ها در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی خبر داده است.

همچنین در ادامه این تحلیل از چهره های ملی که قصد حضور در انتخابات از حوزه انتخابیه کرمان را دارند نام برده است که در این میان نام ابراهیم جهانگیری،برادر معاون اول رئیس جمهور نیز به چشم می خورد طبق تحلیل های گذشته جهانگیری قصد حضور از حوزه انتخابیه سیرجان را دارد.

اما از وی نمی توان به عنوان چهره ملی نام برد چرا که پس ار انتصاب وی در سمت مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان سیل انتقادها از سوی نمایندگان استان دامن گیر این انتصاب شد.

پشتوانه جهانگیری برای رسیدن به مجلس تنها با خیال ۹۹ هزار رای مردم سیرجان به حسن روحانی و برادر وی است که اصلاح طلبان سیرجان را برای رسیدن به کرسی سبز بهارستان ذوق زده کرده است اما تجربه ثابت کرده است که کسب رای در انتخابات ریاست جمهوری هیچ ارتباطی با انتخابات مجلس ندارد چرا که با وجود رأی بسیار بالای مردم سیرجان (۹۵۹۰۱) در سال ۸۸ به احمدی نژاد باید در انتخابات دوره قبل مجلس نماینده اصولگرا در سیرجان با رأی بسیار بالایی به مجلس راه پیدا می کرد که این اتفاق رخ نداد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.