×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
واکنش چهره های اصلاح طلب سیرجان درمورد حماسه ۹دی

به گزارش خبرنگار  سرویس سیاسی  “سیرجان خبر”، در آستانه حماسه ۹ دی، سالروز قیام مردمی علیه فتنه گران و اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع) قرار داریم. از این رو با برخی از چهره های شاخص اصلاح طلب شهرستان مصاحبه کوتاهی انجام دادیم تا با آن‌ها در باره این حرکت خودجوش و عظیم مردمی صحبت کنیم.

تعدادی از چهره های اصلاح طلب سیرجان در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه ۹ دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش های مختلفی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

* جلال گل محمدی یک از چهره های مطرح اصلاح طلب شهرستان در گفت و گو باخبرنگار “سیرجان خبر” گفت: تلفنی شرمنده ام، تا ندانم پشت خطم کی هست، نمی توانم صحبت کنم.

 

کمال یوسفی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: نظر خاصی ندارم.

 

* محمد علی بمانادی عضو سابق شورای شهر پاریز و فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: در شرایطی نیستم که بتوانم صحبت کنم، فعلا مرا معاف کنید.

 

* محسن اسدی عضو شورای شهر سیرجان و فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به سوال خبرنگار “سیرجان خبر” بیان کرد: همه  فنته گران در سال ۸۸ سعی در تخریب چهره  کشور ما داشتند که با حضور مردم در صحنه خنثی شد ، حماسه نهم دی ماه تجلی گر حضور همه گروه ها و افکار جامعه ما است که برای دفاع از آرمان های انقلاب و رهبری به صحنه آمدند.

 

* محمودآبادی سردبیر هفته نامه سخن تازه و یکی از چهره های اصلاح طلب سیرجان در خصوص حماسه ۹ دی و دلیل حضور مردم در خیابان‌ها به “سیرجان خبر” گفت: چون مقام معظم رهبری گفتند،می توان از ۹ دی به عنوان حماسه یاد کرد،وی در رابطه با گرامیداشت این حماسه گفت: چون این حرکت موردی و در شرایط خاصی بود و وابسته به شرایط زمانی خودش بود، که با رهنمود مقام معظم رهبری این حرکت انجام شد، بنده فکر می کنم الان کشور نه در آن حال و شرایط بحرانی قرار دارد  و نه الان سوژه ای به آن حالت هست، الان فعالان سیاسی قائل به این هستند که آن حرکتی که در سال ۸۸ رخ داده منقضی شده و موضوعیت ندارد که هر ساله یادآوری شود، چون  یک مورد اقتضایی است.

 

* محمود برزگری فعال اصلاح طلب و مشاور فرماندار در پاسخ به خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: ۹ دی در هر صورت بسیار چیز خوب و لازمی بود و بنده به عنوان یک فرد اصلاح طلب می گویم خط قرمز ما نظرات امام و رهبری است، کسانی که در این چهارچوب قرار بگیرند خوب هستند.

 

دکتر فرهاد فتحی زاده عضو سابق شورای شهر سیرجان و فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به سوال خبرنگار ما بیان کرد:۹ دی در واقع حضور مردم و جناح های سیاسی مختلف در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی چه اصلاح طلب،چه اصولگرا ، چه مردم عادی و کسانی که دلسوز کشور و مملکشان هستند، این یک حضور مردمی بود، در واقع اعلام حمایتی از کشور جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بود تا اتفاقات و حوادث تلخی که بعد از انتخابات ۸۸ رخ داد و باعث شد آن مسائل تلخ و ناگوار پایان پذیرد و کشور رو به آسایش و امنیت حرکت کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.