×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
وحشت رژیم صهیونیستی از ترور سردار ایرانی

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز سیرجان از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سردار الله‌دادی قدردانی و اظهار کرد: کشور ایران و خطه سیرجان و پاریز پر از جوانانی آماده و جان برکف مانند شهید الله‌دادی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار است.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: آن‌قدر ترور این سردار رشید اسلام برای رژیم جنایتکار صهیونیستی سخت شده است که سردمداران این رژیم اعلام کردند، ترور سردار ایرانی به ضرر ما شد و ما در وحشت هستیم و مقاومت، انتقام خون شهدا را می‌گیرد و از پیام دو کلمه‌ای سیدحسن نصرالله به وحشت افتاده‌اند.

وی متذکر شد: امروز دشمن صهیونیستی می‌داند دفاع از اسلام و مسلمانان سیاست کلی و اصلی نظام اسلامی است و ما رسالت دفاع از انقلاب و صدور آن را داریم و خاکریز امنیت مسلمانان امروز در منطقه سوریه و لبنان است.

حسینی تشریح کرد: با شهادت هر شهید زمینه نابودی رژیم اشغالگر قدس زودتر فراهم می‌شود و دشمن خیال کرده می‌تواند با کشتن سرداران رشیدی چون سردار الله‌دادی، ما را شکست دهد در حالی که این خیال نتیجه عکس می‌دهد.

خطیب جمعه سیرجان به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که به زبان انگلیسی منتشر و ارسال شد، اشاره و بیان کرد: آن‌قدر سردمداران کفر و استکبار به اسلام‌هراسی با تبلیغات دروغ دامن زدند که رهبر معظم انقلاب با این پیام جوانان غربی و اروپایی را متوجه به دروغ بودن تبلیغات دشمن علیه اسلام دادند.

وی متذکر شد: ایشان در این پیام از آنان خواستند با مرور و مطالعه اسلام و تحقیق در این زمینه به واقعیت‌ها برسند و از اسلام نترسند و بدانند و درک کنند که اسلام دین مهربانی، الفت و محبت است و با واقعیت‌ها مأنوس باشند.

حسینی، سنگ‌اندازی کنگره و سردمداران آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و تلاش آنان برای عدم توافق را یک حرکت خلاف قوانین بین‌المللی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: ملت ما از حق خود چشم‌پوشی نمی‌کند و هر حرکت آنها علیه این ملت به ضرر و زیان خودشان تمام می‌شود.

وی عنوان کرد: کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای به ضرر آمریکا است و ما استقامت و استقلال و اقتدار را سرلوحه زندگی خود داشته و داریم و هیچ ترس و وحشتی از تحریم‌ها و تهدیدها نداریم.

امام جمعه سیرجان هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر را که با طراحی آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی انجام شده را محکوم کرد و گفت: این جنایتکاران آن‌قدر مست قدرت توخالی خود شده‌اند که از پیامدهای سیاست‌ها و حرکات احمقانه خود هم بی‌خبر هستند.

حسینی ادامه داد: امروز تحریک احساسات بیش از یک‌میلیارد مسلمان در جهان شعله‌ور شدن خشم میلیاردها انسان علیه استکبار و رژیم صهیونیستی و غرب است و شما چگونه می‌توانید خشم انسان‌ها را خاموش کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.