×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان می روند

به گزارش“سیرجان خبر” چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به مصاف حریفان می روند. نگاهی به دیدارهای این تیم ها می اندازیم؛

الجزیره امارات – استقلال ؛ سیزده‌بدر آبی ها در امارات

استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا همه هوادارانش را با نتایج بدی که گرفت نا امید کرد. با این حال آبی پوشان ایرانی هنوز کورسویی از امید برای صعود از گروه خود دارند. آنها اگر در هر سه دیدار دور برگشت پیروز شوند شانسی برای صعود خواهند داشت. البته این کار بسیار بسیار سخت است اما ناممکن نیست. هرچند استقلال مدت هاست رنگ برد را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندیده است و باید در امارات اولین بردش را در سال ۹۳ دشت کند تا هم برای ادامه لیگ برتر امیدوار باشد و هم در آسیا اعاده حیثیت کند. تساوی یا شکست در امارات به منظور حذف زودهنگام استقلال از آسیا خواهد بود. الجزیره قویترین تیم گروه A است و با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد. استقلالی ها برای اینکه با هواداران خود آشتی کنند باید این بازی را ببرند تا کدورت ایجاد شده بین آنها از بین برود و فضا مثبت تر شود. سیزدهم فروردین استقلال در امارات سیزده اش را به در می کند و امیدواریم دست پر از این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس به ایران برگردد.

 

لیگ قهرمانان آسیا گروه A
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ الجزیره ۳ ۲ ۱ ۰ ۸ ۵ ۳ ۷
۲ الشباب ۳ ۲ ۰ ۱ ۶ ۶ ۰ ۶
۳ الریان ۳ ۱ ۰ ۲ ۶ ۷ ۱- ۳
۴ استقلال ۳ ۰ ۱ ۲ ۲ ۴ ۲- ۱

فولاد – بنیادکار ازبکستان؛ قرمز پوشان به دنبال ۳ امتیاز خانگی

فولاد خوزستان در آخرین روز اداری سال ۹۲ مقابل بنیادکار به میدان رفت و در ثانیه های آخر سه امتیاز را از دست داد و برد را با مساوی عوض کرد. با این حال فولاد در ازبکستان هم بسیار برتر از حریف ظاهر شد و تاکنون بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از نظر نتیجه گیری بوده است. فولاد که در سالروز جمهوری اسلامی ایران یعنی ۱۲ فروردین به میدان می رود امیدوار است که با حمایت هواداران خونگرمش سه امتیاز خانگی این بازی را بگیرد و بخت اول صعود از گروهش باشد. شاگردان حسین فرکی که اکنون صدرنشین لیگ برتر ایران هم هستند با انگیزه فراوان مقابل بنیادکار قرار خواهند گرفت. فولاد بعد از این مسابقه هم میزبان استقلال در لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برد در این بازی می تواند از نظر روحی هم قرمزپوشان اهوازی را در شرایط مناسب قرار بدهد.

لیگ قهرمانان آسیا گروه B
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ الجیش ۳ ۱ ۲ ۰ ۲ ۱ ۱ ۵
۲ فولاد ۳ ۱ ۲ ۰ ۲ ۱ ۱ ۵
۳ بنیادکار ۳ ۰ ۲ ۱ ۲ ۳ ۱- ۲
۴ الفتح ۳ ۰ ۲ ۱ ۰ ۱ ۱- ۲


تراکتورسازی – العین امارات؛ اولین برد ۹۳ تراکتور؟

تراکتورسازی که در دیدار رفت سه بر یک از العین امارات شکست خورده به قصد انتقام گرفتن از حریف و همچنین صعود به صدر جدول در این بازی به میدان می رود. سرخپوشان تبریزی در روز ۱۲ فروردین میزبان العین هستند و امیدوارند با حمایت هواداران پرشمار و پرشور خود سه امتیاز را بگیرند. اولیویرا سرمربی محبوب تراکتورسازی اگر می خواهد همچنان محبوب بماند باید در این بازی پیروز شود و اولین برد سال ۹۳ را به هواداران تراکتورسازی تقدیم کند. مساوی و شکست شرایط تیم تراکتورسازی را برای صعود دشوار خواهد کرد.

لیگ قهرمانان آسیا گروه C
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ العین امارات ۳ ۲ ۰ ۱ ۶ ۴ ۲ ۶
۲ لخویا ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۲ ۱ ۴
۳ تراکتورسازی ۳ ۱ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱- ۴
۴ الاتحاد ۳ ۱ ۰ ۲ ۲ ۴ ۲- ۳

الاهلی امارات – سپاهان ؛ زرد پوشان به فکر انتقام

سپاهان در روز ۲۸ اسفند ماه شکست ناباورانه ای را در اصفهان مقابل الاهلی متحمل شد و اکنون وقت انتقام فرا رسیده است و زردپوشان ایرانی باید در امارات در روز ۱۲ فروردین آن شکست را جبران کنند تا همچنان یکی از بخت های مسلم صعود از گروه باشند. مساوی هم برای سپاهان خیلی مناسب نیست هرچند از شکست خیلی بهتر است.

لیگ قهرمانان آسیا گروه D
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ السد ۳ ۱ ۲ ۰ ۶ ۴ ۲ ۵
۲ الاهلی امارات ۳ ۱ ۲ ۰ ۵ ۴ ۱ ۵
۳ سپاهان ۳ ۱ ۰ ۲ ۵ ۷ ۲- ۳
۴ الهلال ۳ ۰ ۲ ۱ ۶ ۷ ۱- ۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.