×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
کتابخانه دیجیتال در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” فرماندار شهرستان سیرجان از راه اندازی کتابخانه  دیجیتال در آینده نزدیک در شهرستان سیرجان خبر داد.

منصور مکی آبادی در جلسه کتابخانه های عمومی شهر سیرجان گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و گسترش برنامه های تاثیر گذار فرهنگی در جامعه، باید به کتاب و کتابخوانی بیشتر توجه شود.

وی ترویج کتابخوانی را امری ضروری دانست و بیان کرد: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید یک برنامه استرتژیک داشته باشیم و اجرای برنامه های بلند وکوتاه مدت در زمینه کتابخوانی وفراهم آوردن امکانات نیز در عملی کردن این برنامه موثر است.

مکی آبادی اظهار داشـت: ساخت کتابخانه دیجیتال در شهرستان سیرجان بزودی آغاز خواهد شد که بررسی اولیه برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

فرماندار سیرجان از افتتاح دوکتابخانه در آینده ای نزدیک خبرداد وابراز داشـت: ساختمان دوکتابخانه منطقه مکی آباد وهماشهر ساخته شده است که مراجع زیربط باید نسبت به تجهیز وامکانات این دوباب کتابخانه اقدام کنند تا از آن ها استفاده شود.

معاون استاندار افزود: بیست و دومین هفته کتابخوانی در پیش است که تمامی مسئولان باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته همکاری لازم را داشته باشند واولین قدم برای ترویج کتابخوانی در شهر سیرجان بگذارند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.