×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
کسانی که چشم امیدشان به آمریکا و قبله گاهشان کاخ سفید است به آیت الله جنتی هجوم برده اند/کسانی که دلسوزان را مسخره می کنند؛ برای انقلاب حتی سیلی نخورده اند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام سید حمید روحانی موسس  سازمان اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسانی سدی می شوند که در برابر امیال جاه طلبان یا مانعی در برابر استعمارگران مورد جوسازی معاندان قرار می گیرند؛ گفت: تاریخ بیان می کند که کسانی که در مشی سیاسی عملکرد انقلابی داشتند همواره مایه نگرانی برای استکبار جهانی و عوامل و مزدوران وابسته آنها هستند و مورد هجوم قرار می گرفتند.

وی ادامه داد: زمانی که امام نهضت را آغاز کردند تا سال ۴۱ بیشترین حمله به سوی امام بود که این هجوم نه از سوی شاه بلکه از سوی کسانی که خیال می کردند  نهضت امام با منافع راحت طلبانه و جاه طلبانه آنها مغایرت دارند و سعی می کردند در مقابل شخصیت و مرجعیت امام سنگ اندازی کنند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی  تصریح کرد: آنها حتی در زمانی که امام در نجف تبعید بودند به شدت علیه ایشان جو سازی می کردند و سعی می کردند امام را زیر سوال ببرند .

مدیر مسئول فصلنامه ۱۵ خرداد ابراز کرد: در زمان پیروزی انقلاب  بیشترین حملات تبلیغاتی علیه شهید بهشتی بود و وقتی ایشان به شهادت رسید امام در اولین سخنرانی خود فرمودند دردناک تر از شهادت و مظلومیت شهید بهشتی نیست.

روحانی  تشریح کرد: شهید بهشتی همواره مورد حمله مغرضان و معاندان آنان قرار گرفت چرا که آنها گمان می کردند که شهید بهشتی سد ومانعی در مقابل متامع  کسانی است که شهوت مقام آنها را کر و کرو کرده  بود.

مؤسس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در جامعه امروز شخصیت هایی همچون آیت الله جنتی  مورد حمله قرار می گیرند.

کسانی که چشم امیدشان به آمریکا و قبله گاهشان کاخ سفید است به آیت الله جنتی هجوم برده اند

روحانی با طرح این پرسش که چه کسانی به آیت الله جنتی حمله می کنند ، پاسخ داد: کسانی به این شخصیت هجوم برده اند که چشم امیدشان به آمریکا است و قبله گاهشان کاخ سفید می باشد.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که  می خواهند امریکا را به ایران بازگردانند و کشور را به امریکا تقدیم کنند ، عناصر سازش کار و تسلیم طلبی که احساس می کنند آیت الله جنتی سدی در مقابل متامع جاه طلبانه و اغراض آن ها می باشد.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی اعلام کرد: این افراد احساس می کنند که اگر نظر شورای نگهبان به درستی انجام بگیرد ،  آینده ای نخواهند داشت  باید منزوی شوند و کنار بروند و نمی توانند در جامعه ای که انقلاب ، آرمانهای انقلاب و اسلام ناب محمدی بر آنها حاکم باشد ، نقش، قدرت و مقامی داشته باشند و به همین دلیل به دنبال این هستند که در کشور ذلت ، اسارت  و بدبختی بیافرینند .

دو دسته هستند که علیه آیت الله جنتی به شدت سم پاشی و جو سازی

روحانی تاکید کرد: آنها می خواهند مردم را به تباهی بکشانند و زمانی که احساس میکنند که آیت الله جنتی در برابر اغراض و امیال شیاطنی آنها ایستاده است  قهرا با ایشان مقابله می کنند.

موسس  سازمان اسناد انقلاب اسلامی  با اشاره به این که امروز دو دسته هستند که علیه آیت الله جنتی به شدت سم پاشی و جو سازی می کنند ؛عنوان کرد:  اول کسانی که به دنبال قدرت ، جاه طلبی و سازش کاری هستند و تلاش می کنند برای آمریکا فرش قرمز پهن نمایند و دسته دوم که به طور کلی وابسته به بیگانگان می باشند، جاسوس و جاسوس مآبان ، سلطنت طلب ، هم جنس بازان و تجزیه طلبانی هستند که تنها به دنبال تجزیه کشور هستند.

جو سازی علیه آیت الله جنتی  نشان از خلوص نیت و پیروی راستین ایشان از رهبری است

وی تصریح کرد: وقتی انسان مشاهده می کند که چنین  افرادی در مقابل ایشان جو سازی می کنند بیشتر به خلوص آیت الله جنتی و اینکه راه ایشان راه امام راحل می باشد و اینکه ایشان از پیروان راستین مقام معظم رهبری هستند مطمئن می شود.

موسس  سازمان اسناد انقلاب اسلامی  اعلام کرد: البته هرچه بیشتر این افراد علیه آیت الله  جنتی و شورای نگهبان سم پاشی و جوسازی می کنند، ایشان محبوب تر خواهند شد و موقعیت وجایگاه ایشان بالاتر می رود و رسالت ایشان بهتر روشن می شود و بنابراین جای نگرانی نیست.

وی خاطر نشان کرد: البته آنچه که مایه نگرانی است این موضوع می باشد که برخی در کشور به دنبال این هستند که وطن فروشی کرده و آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایران را  به چالش بکشند.

کسانی که دلسوزان را مسخره می کنند؛ برای انقلاب حتی سیلی نخورده اند

روحانی ادامه داد: امروز ملتی که در راه انقلاب این کشور جان و جوان داده و فداکاری کرده است دلواپسی دارد ولی کسانی که نه برای انقلاب سیلی خوردندو نه حتی پایشان به کلانتری  رسیده است و امروز هم نه به دنبال منافع کشور بوده اند و نه دلسوز انقلاب هستند نه تنها دلواپس نیستند بلکه دلسوزان را مسخره میکنند.

وی گفت: برای آن ها انقلاب مهم نیست مثل آنان و انقلاب مثل مادر و دایه است همانطور که دایه دلش برای بچه نمی سوزد و آن که مادر است دلواپس و دل سوز هستند،  این افراد دایه هستند که نه در انقلاب بوده اند و نه انقلاب را قبول دارند و هر بلایی که بر سر این ملت بیاد و حتی اگر عزت این ملت پایکوب شود و شخصیت ملت از بین برود برای آنها بد نیست.

سیاست اسلامی  شورای نگهبان جوسازان را در مرز مرگ و زندگی قرار داده است

موسس  سازمان اسناد انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنها می خواهند دو دستی قدرت را حفظ کنند و تنها دلواپسی انها این است که نکند قدرت از دستشان برود و شورای نگهبان کاری کند که آنها نتوانند به خواسته های شیطانی خود برسند.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: این افراد در مرز مرگ و زندگی قرار گرفته اند احساس می کنند که اگر سیاست اسلامی  و خدایی شورای  نگهبان اجرا بشود در آینده جایی نداشته باشند لذا دست وپا می زنند که خود را به این قدرت آویزان کنند ولی اشتباه می کنند و کاش از سرنوشت گذشتگان که جاه طلب و قدرت طلب بودند پند میگرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.