×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
کشتارگاه دام شهرداری سیرجان تجهیز شد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان از تجهیز کامل کشتارگاه دام شهرداری سیرجان خبر داد.

تورج صادقی با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت بهداشت عمومی و مقابله با بروز احتمالی بیمار‌های دامی و همچنین تاکید اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان و پیگیری‌های مجدانه شهردار سیرجان، کشتارگاه دام شهرداری سیرجان تجهیز شد.

وی افزود: این کار علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، نقش بسیار مهمی در روند ارایه کیفیت و کمیت کشتارگاه دام شهرداری دارد که بسته‎بندی، حمل گوشت و … را انجام داده و این مهم در سال جاری با قوت بیشتری ادامه می‎یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان ادامه داد: ساخت کامل سپتیک، راه‌اندازی و تجهیز تصفیه‌خانه، خرید یکدستگاه خودروی ۸تنی حمل گوشت، خرید و نصب دستگاه تله گاوی (ذبح شرعی) و بسته‌بندی آلایش خوراکی دام با اعتباری بیش از ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال طی ۶ ماه انجام شد و شهرداری سیرجان جزو معدود شهرهای کشور در بحث راه‌اندازی دستگاه تله گاوی است که در کیفیت گوشت ارایه شده به شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

همچنین مصطفی پورخسروانی مسئول کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان، رعایت بهداشت در تماس با دام زنده را از جمله عوامل مهم تجهیز کشتارگاه دانست و از تمام شهروندان خواست تا از هرگونه کشتار دام، خارج از کشتارگاه و در منازل و معابر عمومی اجتناب کرده و سلامت شهروندان را به مخاطره نیندازند.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست کیفی و کمی کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان طی دو سال اخیر از سوی اداره کل دامپزشکی استان کرمان افزود: همکاری شهردار، در تجهیز کشتارگاه با توجه به محدودیت اعتباری، قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.