×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
گردهمایی بزرگ وحدت حوزه و دانشگاه در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “سیرجان خبر” گردهمایی دانشجویان و حوزویان شهرستان سیرجان به مناسب روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قرائتی ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دو چیز در زندگی انسان را به گمراهی می کشاند یک غفلت و دوم شهوت است که انسان غفلت را با خواندن نماز و شهوت را با ازدواج می تواند از خود دور کند تا به سعادت برسد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خاطر نشان کرد:خداوند انسان را آفرید برای رشد و شکوفایی و ما در خلق انسان نمی توانیم دلیل بیاوریم و در کار خداوند حکمت و تدبیر هایی نهفته است که از علم ما خارج است.

وی اظهار داشت: انسان همواره در طول زندگی خود تقلید می کند،تقلید به معنای رجع به کارشناس است و انسان همواره در تمامی مسائلی که اسرارشان را نمی داند و نه تنها در مسائل دینی بلکه در تمامی مسائل باید به کارشناس مراجعه کند.

قرائتی افزود: نماز کارخانه انسان سازی است در نماز بهتریت صفات و کمالات انسانی وجود دارد و همه انسان ها در نماز یکسانند و ادب و احترام بهترین اصفات نماز است.

محسن قرائتی با اشاره به اربعیین حسینی تشریح کرد: کجای جهان تجمعی به این عظمت دیده ایم اگر تمامی رئیس جمهور های جهان جمع شوند نصف این تجمع اربعیین را نمی توانند گرد هم آورند اما به برکت نام امام حسین(ع) چنین جمعیتی در روز اربعیین گرد هم آمدند و داعش هم نتوانست حتی کوچک ترین ضربه و خللی در اربعیین سرور سالار شیدان ایجاد کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.