×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
گل گهر شایسته صعود به لیگ برتر است/ده نفره شدن کار را بر تیم سخت کرد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی“سیرجان خبر” کنفرانس خبری سرمربی دو تیم گل گهر و پرسپولیس پس از بازی این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار شد.

سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما با بی دقتی بازی کرد و تیم مقابل ده نفره در میدان با تمام توان دفاع کرد.

حمید درخشان اظهار داشت: تیم پرسپولیس یکی از افتخارات فوتبال کشور است و این تیم یک تیم قوی و بزرگی است و هر کسی باید آرزویش باشد که پیراهن این تیم را بر تن کند.

وی بیان کرد: سه بازیکن خارجی در نیم فصل به جمع سرخ پوشان اضافه خواهد شد که دو تن از این بازیکنان برزیلی و یک تن دیگر صربستانی است.

درخشان با گلایه از هواداران گل گهر ابراز داشت: سیرجانی ها خوب میزبانی کردند اما نمی بایست به سرمربی یک تیم پر افتخار توهین کنند و شواهد در ورزشگاه نشان می داد که پس از فحاشی هواداران پرسپولیس به شهبا در مقابل تماشاچیان گل گهر نیز فحاشی کردند.

همچنین سرمربی پرسپولیس در رختکن تیمش به فرماندار سیرجان گفت: گل گهر تیم قدرتمندی است و شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد و باید شما مسئولین برای این تیم امکانات فراهم کنید و مشوق اصلی برای صعودش به لیگ بر تر شوید.

گل گهر و پرسپولیس5

قاسم شهبا در جمع خبرنگاران گفت: بازی مقابل تیم قدرتمندی مثل پرسپولیس بسیار دشوار است در این مسابقه اخراج یکی از بازیکنان ما کار را بر تیم سخت کرد.

شهبا اظهار داشت: بازیکنان ما خسته هستند و ما ۲ آذرماه در آبادان مقابل نفت بازی داشتیم و امروز هم با پرسپولیس بازی کردیم و سه‌شنبه هم باید با داماش بازی کنیم.

شهبا ادامه داد: در نیم‌ فصل چند بازیکن جدید به تیم اضافه می شوند و ما روز یکشنبه راهی گیلان می‌شویم تا سه‌شنبه با داماش بازی کنیم و جام حذفی برای ما تمام شد و از امروز باید به فکر لیگ یک باشیم.

وی بیان کرد: پس از شکست مقابل پرسپولیس و با توجه به یک بازی پایا پای بازیکنان تیم در رختکن گریه می کردند اما ما یک بازی نزدیک به گل انجام دادیم.

سر مربی گل گهر افزود: در پنالتی ها نتیجه ۵۰-۵۰ است من بهترین بازیکنانم را به میدان فرستادم اما در مقابل بازیکنان پرسپولیس از توانایی بالای برخوردار بودند.

گل گهر و پرسپولیس24

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.