×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
گیتی‌پسند در خانه مقابل گل گهر به تساوی رسید

به گزارش“سیرجان خبر” دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان از ساعت ۱۷:۱۵ روز گذشته در ورزشگاه آرارات اصفهان آغاز شد.

در این دیدار تیم گیتی‌پسند اصفهان با ترکیب حمید عرفانی، حمید شفاعت، محمد امینی، ایمان کیانی، مهران امیری، امید ابوالحسنی، فرشاد محمدی، مسعود گیاهچیان، سجاد اژدر، مرتضی عزیزمحمدی و یوسف معصوم‌زاده به میدان آمد.

در سوی دیگر میدان نیز برای تیم گل گهر سیرجان مجید غلامی اول، محسن طرهانی، اکبر بختیاری، محمود شبان، حمزه مظفری، کریم قره مشک غراوی، امجد شکوه‌مقام، حسین رسولی خطیر، رضا محمودآبادی، میلاد امیری و اسماعیل کیانی بازی می‌کردند.

در ابتدای بازی ۲ تیم در حال محک زدن حریف بودند که در دقیقه ۲ بازی محسن طرهانی از گل گهر پس از برخورد با بازیکن گیتی‌پسند مصدوم شد و در همان ابتدای بازی تیم یکدست آبی پوش سیرجان با یک تعویض اجباری روبرو شد و محمدرضا جانی‌پور به جای طرهانی به بازی آمد.

۲ تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی ارائه دادند و جدی‌ترین صحنه این نیمه ضربه سنگین بازیکن گل گهر بود که با برخورد به تیرک دروازه گیتی‌پسند به بیرون رفت تا ۲ تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم هم توپ و میدان در شرایطی مساوی در اختیار ۲ تیم قرار داشت و موقعیت‌های چندانی هم روی دروازه‌ها خلق نشد تا در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد و گیتی‌پسند ۲ امتیاز باارزش خانگی را از دست دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.