×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
با حضور وزیر ارشاد صورت گرفت /افتتاح کتابخانه زنده‌یاد طاهره صفارزاده در سیرجان

hoseini vazir ershadsabeghبه گزارش “سیرجان خبر” در این مراسم اسماعیل نجار استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسولان اجرایی استان و شهرستان حضور داشتند.

این کتابخانه شامل ۷ هزار جلد کتاب است که ۲۵۰ قرآن نفیس از قرآن‌های شخصی مرحومه صفارزاده را شامل می‌شود،

کتابخانه مذکور در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر سیرجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان کوتاهی در مراسم افتتاح این کتابخانه گفت: کتاب یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کسب معرفت و دانایی است و طی سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای در راستای ارتقای شاخص‌های مطالعه کتاب در کشور صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی اظهار داشت: زنده‌یاد صفارزاده در دوران حیات خود با خدمت به قرآن و کلام وحی زندگی پرباری را سپری کردند.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز وارد سیرجان شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این سفر همراهی می‌کند.

افتتاح نمایشگاه آثار زنده‌یاد صفارزاده در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان، بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری مرحومه صفارزاده و شرکت در مراسم آیین نکوداشت طاهره صفار زاده در محل سالن هلال احمر سیرجان از برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمان است.

فرماندار ویژه سیرجان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان اجرایی سیرجان در بدو ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان از وی استقبال کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.