×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راه شهدا محو شدنی نیست/ قدرت آمریکا فرو ریخته است

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”،  سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید شهرستان سیرجان اظهار داشت: آقای رزم حسینی از نیروهای متدین و مخلص انقلاب است و الحمدالله نخستین سفر ایشان نیز با یادواره شهدا آغاز شد که مردم سیرجان هم حق بزرگی به گردن انقلاب و دوران دفاع مقدس دارند.

وی افزود: شهرستان سیرجان دارای سرداران بزرگی است که هرگز فراموش نمی‌شوند و امروز خانواده شهدا هستند که ما به آنها عشق می‌ورزیم و به استاندار کرمان که خودش و سه برادرش در جبهه‌ها بودند، تبریک می‌گوییم که امروز به این جلسه صمیمیت بخشید.

فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: گرچه جنگ برای ما یک دفاع مقدس بود، اما عصاره حقیقی مکتب تشیع که شهدا اساتید آن بودند، تاثیر حقیقی گذاشتند و هر گردان و گروهان متاثر از فرمانده‌هان خود قرار گرفتند که یک استاد برجسته بودند.

وی افزود: همه طعم مرگ را می‌چشند، اما چند درصد به فیض شهادت می‌رسند و این مهم است که شهدا امروز در هر منطقه امامزادگانی هستند و هرگز فراموش نمی‌شوند و در شهر سیرجان شهید زندی، شهید مکی‌آبادی و دیگران یک امامزاده همانند سایر امامزاده‌ ها هستند و هر فردی هم مخالف آنها باشد، نمی‌تواند آنها را از جامعه محو کند، زیرا با خدا معامله کردند، همان طور که امام حسین (ع) با خدا معامله کرد و جاوید ماند.

سلیمانی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام خمینی (ره) برای جامعه جهانی و ملت ایران کار بزرگی کرد و توانست دین را پشتوانه حکومت قرار دهد و برای همین این ملت و این انقلاب شکست‌ناپذیر شد و هست و در دنیا هیچ مذهبی به غیر از تشیع و فقه شیعه اینگونه کمال و بلوغ را ندارد و ملت را با همه وجود در خدمت دین و اسلام قرار دهد و با این پشتوانه شکست نمی‌خورد.

وی افزود: پس از امام راحل رهبری امام خامنه‌ای بدون هوا و هوس و با تکیه بر اسلام و مردم توانست دو محور اصلی را یعنی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را با اثبات برساند، اقتدار ما را ثابت کرد.

سلیمانی اذعان داشت: من اعتقاد قلبی دارم، اگر فردی اعتقادی به جمهوری اسلامی و رهبری نداشته باشد نه ملی‌گرا است و نه معتقد به نظام اسلامی است و دروغ می‌گوید و اگر کسی صدای رهبر خود را نشنود به طور یقین صدای امام زمان (عج) خود را هم نمی‌شنود و امروز خط قرمز باید توجه تمام و اطاعت از ولی خود رهبری نظام باشد.

وی در مورد آمریکا و استکبار گفت: آمریکا روزی بر سه گزینه قدرت خود یعنی سیاسی، نظامی و اقتصادی می‌تازید، امروز دروغ می‌گوید که ما با تحریم و تهدید ایران را به مذاکره وادار کردیم یا نظام اسلامی ضعیف شد، بلکه در حال حاضر آمریکا از نظر اقتصادی مقروض‌ترین کشور دنیا است.

سلیمانی تصریح کرد: آمریکا همچنین در هر کشوری دخالت نظامی داشته است، شکست خورده و از نظر سیاسی هم در هیچ کجای دنیا مورد قبول نیست. آمریکا در شرایطی که بزرگترین قدرت قلمداد می‌شد در همه ابعاد فروریخته است.

وی خاطرنشان کرد: ما ایرانی‌ها با لطف خداوند و ائمه معصوم (ع) و با فهم حقیقی از نظام و ولایت قابلیت این را داریم که به یک قدرت مقتدر و موثر در جهان باشیم و این ملت با این رهبری دولت خدمتگزارش می‌توانند بر سختی‌ها فائق شوند و امید ما دعای پدران و مادران شهدا است که محقق می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.