×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۲ پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد سیرجان افتتاح شد

به گزارش“سیرجان خبر” با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد مسجد و حسینیه امام صادق (ع) در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با یک‌هزار متر مربع زیربنا و ۹ میلیارد ریال و زمین چمن ورزشی این دانشگاه با یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و هزینه یک‌میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حمید میرزاده در جمع رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد استان با تبریک ایام‌الله دهه فجر راه عزت و پیشرفت نظام اسلامی را راه امام و خط مشی رهبری و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی هیچ‌وقت از ما راضی نمی‌شوند و دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نمی‌دارند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی بیان داشت: استکبار جهانی خواستار تبعیت نظام و ملت ما از آنهاست که ما هیچ‌گاه از استکبار تبعیت نمی‌کنیم و انقلاب ما راه استقلال را طی کرده و بر آن باقیمانده است و این دشمنی‌ها ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ما در اعتلای قدرت خود هماهنگ و مطیع رهبری هستیم، لذا در سایه کرامت اسلامی و انسانی، ایران اسلامی کانون گرم جهان اسلام است و معتقد هستیم هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

میرزاده افزود: در سیستم این دانشگاه همه امور به صورت مکانیزه انجام می‌شود و برای جلوگیری از هر سوءاستفاده هیچ‌کس نمی‌تواند وجه نقدی را دریافت کند و حتی هزینه دانشجویان میهمان هم به صورت مکانیزه است و خارج از این سیستم هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.