×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
سناریوی بنزین دو نرخی ۷۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی با تائید دو مقام دولتی قوت گرفت

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،شمارش معکوس برای افزایش قیمت بنزین در گام دوم هدفمندکردن یارانه ها آغاز شد که و براساس اعلام رئیس جمهور قرار است قیمت بنزین از اردیبهشت ماه آینده تغییر پیدا کند.

اگرچه مسئولان وزارت نفت و ستاد مدیریت سوخت تاکنون در مورد نرخ جدید بنزین در گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها سکوت کرده‌اند، اما گمانه‌زنی‌ها در مورد نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین میان مردم در حال انجام است.

اما براساس گفته های معاون اقتصادی وزیر اقتصاد نظام سهمیه بندی و دونرخی در گام دوم هدفمندکردن یارانه ها حفظ خواهد شد.

اواخر سال گذشته خبری از تصمیم نهایی دولت در مورد افزایش قیمت بنزین می داد به طوری که براساس آخرین تصمیم گرفته شده و قوی ترین سناریویی که احتمال اجرای آن زیاد بوده است تغییر قیمت بنزین سهمیه ای تا ۷۰۰ تومان و قیمت بنزین آزاد تا ۱۲۰۰ تومان است.

در سال جاری دو منبع مختلف از نهادهای مختلف دولتی ضمن تایید خبر فوق در گفت وگو با فارس اعلام کرده اند قوی ترین سناریو همان سناریوی دونرخی بنزین نمیه یارانه ای ۷۰۰ و آزاد ۱۲۰۰ تومان است.

براساس تصمیم گرفته شده از سوی مدیران بخش انرژی کشور سهمیه ۴۰۰ تومانی که هم اکنون در کارت های سوخت واریز شده است نمی سوزد و مردم می توانند از این سهمیه که در کارتها باقی مانده استفاده کنند که امروز این خبر توسط معاون اقتصادی وزیر اقتصاد تایید شد.

این گزارش در پایان اضافه می کند اگرچه هنوز زمان دقیق اجرای گام دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها در بنزین مشخص نیست اما به زودی معاون اجرایی رئیس جمهور زمان اجرای آن را به اطلاع مردم می رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.