×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

100952968001

فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان  از دستگیری یک مامور نما در شهرستان سیرجان خبر داد.

سرهنگ سعیدی در گفتگو با خبرنگار حوادث «سیرجان خبر» گفت: ۲ نفر تبعه افغان با مراجعه به پلیس و اعلام شکایت علیه فردی که خود را به عنوان مامور معرفی کرده بود و قصد اخاذی از آن ها را داشته است.در پی این گزارش و اقدامات تکمیلی پلیس امنیت عمومی این فرد ۲۴ ساله شناسایی و طی عملیاتی سریع متهم را دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود:در بررسی ها مشخص شد که این متهم کلاهبرداری از طریق کار ساختمانی با این اتباع بیگانه آشنا شده بود و با چاپلوسی و با دادن وعده های مختلف از جمله گرفتن شناسنامه،اخذ اقامت دائم،آزادی افاغنه از اردوگاه ها و از این افراد مبلغ ۵ میلیون تومان اخاذی کرده است.

سعیدی در ادامه اظهار داشت:این فرد شناسایی و به این اقدام اعتراف کرد و اقلام مسروقه به مبلغ ۵ میلیون تومان که بصورت غیر قانونی از این افراد دریافت گردیده بود تحویل مالباختگان شد.

وی در پایان افزود:گاهی اوقات اخباری شنیده می شود مبنی بر این که افرادی با قصد و جعل عنوان کارمندان ادارات دولتی از مردم کلاهبرداری و اخاذی می کنند که مردم باید در مواجهه با این افراد با هوشیاری کامل برخورد کنند و بدانند که کارکنان همه ادارات دولتی دارای کارت شناسایی هستند چنانچه فردی فاقد کارت یا کارت جعلی به شما مراجعه کرد مراقب باشید لذا ممکن فرد مورد نظر کلاهبردار باشد

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.