×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کینه قدیمی پس از۱۲سال رنگ خون گرفت

khoshonat ejtemaei ghatlبه گزارش“سیرجان خبر” شامگاه چهارشنبه گذشته، ماموران پلیس شهرستان سیرجان در جریان درگیری خونین در خانه‌ای ویلایی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که ۲برادر و یک خواهر در جریان این درگیری با ضربات چاقو مجروح شده و پیش از رسیدن ماموران هر ۳به بیمارستان منتقل شده‌اند. درحالی‌که بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت بعد از دقایقی از بیمارستان خبر رسید که یکی از مجروحان به نام عظیم، ۲۷ساله به‌علت شدت جراحات به کام مرگ رفته است.

با مرگ وی، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت که امیر نام دارد، ادامه یافت. بررسی‌ها نشان می‌داد که این جنایت به‌دنبال کینه‌ای قدیمی صورت گرفته است؛ کینه‌ای که پس از تصادفی که ۱۲سال پیش رخ داده بود، به‌وجود آمده بود.ماجرا از این قرار بود که در آن زمان برادر امیر(عامل جنایت) به همراه برادر مقتول ، سوار موتور بودند و از بندرعباس به سمت سیرجان می‌رفتند که تصادف کردند و در این حادثه برادر امیر جانش را از دست داد.

از آن زمان بین این دو خانواده اختلاف به‌وجود آمد تا اینکه امیر که در زمان تصادف پسری کوچک بود بزرگ شد و به فکر انتقامجویی افتاد. وی شب حادثه با همدستی ۲نفر از دوستانش به خانه مقتول حمله و با چاقو او را به همراه برادر و خواهرش مجروح کرد و از آنجا گریخت. پس از فرار امیر و دوستانش، مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از برادرها جانش را از دست داد و ۲ مجروح دیگر از مرگ نجات یافتند. با این اطلاعات، ماموران تحقیقات خود را ادامه دادند و همان شب همدستان عامل اصلی جنایت را دستگیر کردند. اما قاتل کینه‌جو فراری شده بود.

تجسس‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه وی روز شنبه به دام پلیس افتاد.پسرجوان در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف کرد و گفت: سال‌ها پیش وقتی شنیدم که برادرم در تصادف جان خود را از دست داده شوکه شدم. مرگ ناگهانی برادرم را نمی‌توانستم باور کنم، با اینکه خیلی سنم کم بود اما کاملا به هم ریخته بودم. من او را خیلی دوست داشتم و نمی‌توانستم مرگش را تحمل کنم.او ادامه داد: این حادثه تأثیر بدی در روحیه من گذاشت به طوری‌که هیچ وقت نتوانستم آن را فراموش کنم.

وقتی شنیدم که برادرم در این تصادف با یکی از دوستانش بوده و او در این سانحه جان سالم به در برده است، بیشتر عصبانی شدم. دوستش در این تصادف مجروح شد و چند روزی در بیمارستان بستری بود. چون تصور می‌کردم که او مقصر این تصادف بوده است، از همان زمان نسبت به او و خانواده‌اش کینه به دل گرفتم تا اینکه بعد از سال‌ها تصمیم گرفتم انتقام بگیرم. روز حادثه وقتی عظیم(مقتول) را دیدم، ابتدا در خیابان با هم درگیر شدیم. مردم جدایمان کردند و او به خانه‌اش رفت. من که برادر عظیم را عامل مرگ برادرم می‌دانستم، به همراه ۲ نفر از دوستانم به خانه آنها حمله کردم.

زنگ در حیاط را زدم و وقتی آنها در را باز کردند به داخل رفتم و با چاقو آنها را زدم. بعد از مجروح‌کردن عظیم و برادر و خواهرش، از آنجا فرار کردم تا اینکه متوجه شدم یکی از اعضای این خانواده جانش را از دست داده است. پس از آن می‌خواستم زندگی مخفیانه‌ای در پیش بگیرم که دستگیر شدم.این پسر انتقامجو بعد از اعتراف به جنایت، با قرار قانونی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.