×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
کمک ۱۰ میلیارد ریالی مردم سیرجان به طرح بازسازی حرم امام حسین (ع)

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: آنچه امروز بشر را اسیر کرده است، غفلت از یاد خدا و مرگ است و جامعه بشری سعادت و خوشبختی را گم کرده است و به واسطه همین مستکبران فرهنگ منحط خود را بر بشریت غالب می‌کنند تا هویت انسانیت نابود شود.

وی سبک زندگی اسلامی و عمل به سیره امام خمینی را سفارش کرد و افزود: باید برای ساخت جامعه‌ای سالم و حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام تمسک به راه و روش هویت اسلامی عمل کرد تا فرهنگ غرب در خانه‌ها و جامعه نهادینه نشود.

امام جمعه سیرجان بر شناخت انقلاب به نوجوانان تاکید کرد و گفت: حق همیشه می‌ماند و باطل برچیده می‌شود و امروز زیاده‌خواهی‌های آمریکا از ملت ایران پیش‌بینی امام خمینی در وصیت‌نامه سیاسی و الهی است.

حسینی تصریح کرد: ما امروز به تبعیت از رهبری در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و به دنیا هم گفته‌ایم آمریکا حق دخالت در امور هیچ کشوری ندارد و در بحث مذاکره هسته‌ای هم آمریکا عضوی از کشورهای مذاکره کننده است، لذا نمی‌تواند زیاده‌خواهی بی‌جا داشته باشد.

حسینی از کمک  ۱۰ میلیارد ریالی مردم شهرستان سیرجان برای طرح بازسازی حرم امام حسین (ع) خبر داد و گفت: این طرح به استان کرمان اختصاص دارد و سیرجانی‌ها هم پیشقدم بوده‌اند و بالاترین کمک را با این مبلغ در سطح استان داشته‌ایم و امید است که ادامه داشته باشد.

وی بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، آب، برق و گاز در ادارات تاکید کرد و از مسئولان خواست با توجه به هفته‌های پایانی سال حماسه اقتصادی گزارش اقدامات انجام شده در این ارتباط را به فرمانداری و دفتر امام جمعه اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.