×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
از حضور معنادار برخی مسئولین شهرستان تا حضور کمرنگ خبرنگاران

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، نشست فصلی اصلاح طلبان استان روز چهارشنبه با حضور حسین مرعشی، سید علی خمینی، محمد محمودآبادی و چند تن از مسئولان شهرستان در سالن مجتمع هلال اهمر سیرجان برگزار شد.

مدیر کل تازه منصوب شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان که در ابتدای حضورش در این سمت حواشی زیادی همچون اعتراض برخی از نمایندگان استان را نسبت به این انتصاب در پی داشت، اظهارات جالبی را در این نشست عنوان کرد که با وعده های رئیس جمهور در مورد تشکیل دولت فرا جناهی و استفاده از مدیران لایق بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی آنان در تناقض است.
محمود آبادی گفت: عدم آگاهی فرهنگی یعنی مدیران مابه آن فرهنگ لازم نرسیده اند که وقتی دولتی تغییر می کند باید کسانی که همسو و همفکر آن دولت هستند در جایگاه های مدیریتی قرار گیرند، چون قرار است که یک اتفاق بزرگ به وقوع بپیوندد، قرار است که یک فرهنگ تغییر کند، قرار است که فرهنگ سیاسی تغییر کند، آن هم هماهنگ با قانون اساسی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله)  که فرمودند: «مهم ترین دغدغه ما دغدغه فرهنگی است».
وی با انتقاد از انتخاب وزیران نسل اولی در دولت یازدهم گفت: باید وزرای ما از نسل سوم باشند نه وزرایی که مد نظر دولت و رئیس جمهوراست.
وی ادامه داد: چرا هر موقع حرف از اعتدال به میان می آید همه اصول گرایان معتدل و همه اصلاح طلبان تند رو هستند؟ این برمی گردد به همان نگرش منفی به یک جناح که در اجتماع وجود دارد!

در ادامه این مراسم سید علی خمینی؛ نوه حضرت امام (ره) به ایراد سخنرانی پرداخت.

حسین مرعشی یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود که دغدغه اصلی جامعه امروز را دغدغه فرهنگی دانست.

وی گفت: ۳۰سال است که از عمر این انقلاب می گذرد، ۳۰ سال است که انقلاب فرهنگی را پشت سر می گذاریم اما هنوز در بحث فرهنگ با مشکل روبه رو هستیم.

به گزارش “سیرجان خبر”، این مراسم با حواشی زیادی همراه بود که بیان آن خالی از لطف نیست.

لزوم همراه داشتن کارت شناسایی برای ورود به سالن
یکی از حاشیه های جالب و قابل تأمل این مراسم لزوم داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به سالن بود که افراد می بایست کارت شناسایی خود را هنگام ورود تحویل داده و تا پایان مراسم مدرک شناسایی نزد متولیان این جلسه باقی بماند.

حضور کم رنگ خبرنگاران و ممنوعیت عکسبرداری

حضور کم رنگ خبرنگاران یکی یدیگر از حاشیه های قابل تأمل این مراسم بود، بطوری که کسی حق عکس برداری از این مراسم را نداشت، که این با شعار آزادی مطبوعات که خیلی از دولت مردان این شعار را زیاد بکار می برند اما در عمل کاملا برعکس عمل می شود.
حضور معنادار برخی از مسئولان شهرستان
یکی دیگر از حاشیه های این مراسم حضور برخی مسئولین از جمله بعضی از اعضای شورای شهر که در تبلیغات قبل از انتخابات خود را فردی مستقل معرفی کرده بودند بود.

لازم به ذکر است این مراسم قرار بود ماه گذشته برگرار شود اما بنا به دلایلی لغو شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.