×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

طرح جمع آوری سلاح سردفرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از طرح جمع آوری سلاح سرد از تفرجگاه ها،مناطق تفریحی و معابر عمومی شهر سیرجان خبر داد.

سرهنگ سعیدی در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوادث“سیرجان خبر” اظهار داشت:جمع آوری سلاح سرد در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن تفریحی و معابر عمومی تحت پوشش محسوس و نا محسوس پلیس قرار می گیرند.

سعیدی گفت:بنا بر تدابیر صورت گرفته و جلوگیری از ضرب و جرح های نا خواسته با سلاح سرد توسط بعضی افراد در جهت افزایش ایجاد نظم و امنیت در معابر عمومی ، توسط تیم های عملیاتی و انتظامی پلیس، طرح مذکور در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از اجرای این طرح را فراهم سازی بهترین شرایط امنیتی برای حضور شهروندان در سطح شهر به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت:برخورد با مخلان نظم و امنیت و نگهداری سلاح سرد در وسایط نقلیه را از مصادیق دیگر طرح جمع آوری سلاح سرد برشمرد و اضافه کرد:مواردی مشاهده شده است که پس از تصادف دو خودرو، رانندگان متخلف به جای این که منتظر باشند و مسیر حرکت را برای سایر رانندگان جهت تردد باز کنند با حالت پرخاشگری از سلاح سرد مانند چاقو و چوب دستی که در خودرو شان از آن نگهداری می کنند استفاده کرده و یک نزاع نا خواسته بوجود می آورند و آرامش سایر شهروندان را بهم می ریزند.

سعیدی در پایان تصریح کرد:حمل سلاح سرد پلی به سوی وقوع یک نزاع و در مواردی نقص عضو و قتل استف پس خانواده ها باید با نظارت محسوس و نا محسوس بر رفتار و اعمال فرزندشان، انها را قبل از هر گونه رویداد ناگوار و نا خواسته یاری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.